Aftermovie gevelprojectie Impressed by Plantin

Op 15 maart vormde het Museum Plantin-Moretus de achtergrond van een gevelprojectie gebaseerd op de houtblokkencollectie van het museum. Bekijk hier de aftermovie.

Het had een groots verjaardagsfeest moeten worden voor de 500-jarige Christoffel Plantin, maar het Coronavirus besliste er anders over.

Gelukkig was er wel een indrukwekkende gevelprojectie gebaseerd op de houtblokkencollectie van het museum. Een lichtspektakel Impressed by Plantin. Wat je 15 maart niet live kon komen bekijken, kan je nu wel veilig thuis op je scherm bezien.

Benieuwd naar de hele projectie? We deelden het lichtspektakel op 15 maart via Facebook Live en is daar nog steeds te bezien. Goed voor bijna twee uur kijkplezier.

>> Gevelprojectie op Facebook