foto: Ans Brys

Gratis rondleiding voor mensen met beginnende en matige (jong)dementie

Voor personen met dementie en hun mantelzorger(s).

Op 21 januari organiseren we een rondleiding voor mensen met beginnende & matige (jong)dementie. Deze rondleiding is een aangename verpozing in de relatie tussen de persoon met beginnende en matige (jong)dementie en zijn of haar mantelzorger(s).

In het huis van de families Plantin en Moretus op zoek naar P.P. Rubens

zo 21 januari 2024

Ver moet je niet zoeken in het museum om werk van of i.v.m. Pieter Paul Rubens te vinden. Balthazar I Moretus & P.P. Rubens waren jeugdvrienden maar het ging verder - intellectueel zaten ze ook op dezelfde golflengte. Hun samenwerking was ook baanbrekend in de boekdrukkunst. Kom kijken en ontdek P.P. Rubens - een groot influencer van de 17de eeuw.

• rondleiding met workshop voor personen met dementie en hun mantelzorgers
  • zo 21 januari om 10.30 uur
  • duur: 1,5 uur
  • maximum 15 personen