Koop je museumpas in Museum Plantin-Moretus

Bezoek een jaar lang Museum Plantin-Moretus en meer dan 160 andere Belgische musea. Wanneer je wil en zo vaak je wil, voor maar €59.

Hoe werkt de museumpas?

Musea

Met je museumpas kan je de permanente tentoonstellingen van de meer dan 160 deelnemende musea zo vaak bezoeken als je maar wenst.

Tijdelijke tentoonstellingen

Ook tijdelijke tentoonstellingen kan je met de museumpas gratis of met fikse korting bezoeken.

Geldigheid

De museumpas heeft een geldigheid van één jaar. Het abonnement van één jaar start bij je online registratie of vanaf je eerste museumbezoek. Zonder registratie of bezoek start deze termijn automatisch 2 maanden na aankoop.

Alle deelnemende musea

• te koop aan de balie van Museum Plantin-Moretus of online
  • €59
  • verleng je je huidige abonnement voor de vervaldatum dan betaal je €54 voor een nieuw jaar
  • 1 jaar geldig

Tijdelijke actie: Tevreden? Geld terug!

Heb je nog geen museumpas en kocht je al een standaardticket? Koop op de dag van je bezoek een Museumpas aan onze balie en krijg je toegangsticket terugbetaald!

(Actie geldig t/m 18 februari 2024)