foto: Sigrid Spinnox

Vragen staat vrij ... ons aanbod op maat!

Heb je een groep of klas met bijzondere vragen? Heb je een speciaal verzoek of ben je bezig met een project? We maken graag een aangepast programma voor je, op maat van je groep.

Actieve, speelse, leerzame rondleidingen ... Creatieve ateliers rond boeken en drukken ... Activiteiten voor klein en groot. Jij hebt de keuze.

Hebben we nog geen aangepast programma voor jou? Dan zitten we graag samen om er één op maat uit te werken. Wij verwelkomen ook mensen met een mentale of fysieke beperking.

Enkele voorbeelden

• Boekenproject met het plaatselijke rusthuis en een klas
  • Rondleiding voor mensen met beginnende dementie
  • Een private view van enkele prenten of kostbare boeken
  • Een rondleiding voor families, op maat van kinderen én volwassenen
  • Rondleiding voor blinden en slechtzienden met ondersteunend voelmateriaal en teksten in braille
  • Een extra lange rondleiding (meer dan anderhalf uur)
  • Workshop etsen met zuur of een uitgebreide workshop boekbinden (duurt 2,5 uur)
  • Rondleiding door een conservator
  • Programma voor het Buitengewoon Onderwijs
  • ...

Tip

Je mag ook zelf jouw groep rondleiden (groepen & scholen)

Wat mag je verwachten?

• een bezoek op maat van jouw groep
  • je geniet van de schitterende patriciërswoning en de authentieke werkplaatsen van een 16de-eeuwse drukkerij
  • een uniek museumbezoek

Reserveren

Neem eerst contact op met de publiekswerking van het museum via balie_museum_plantin-moretus@antwerpen.be of bel naar +32 (0)3 221 14 89.

Reserveer nadien online via Experience Antwerp.

Boek hier

Meer info?